Doğal güzelliğiyle göz dolduran Tuba Büyüküstün ve Beslenme & Diyet Uzmanı Dr. Yasemin Bradley, sağlıklı saçlara kavuşmanın yollarını bakın nasıl anlatıyorlar.

Tuba Büyüküstün, parıl parıl parlayan sağlıklı ve güzel saçlarının sırrını dört adımlık saç bakım ritüeline borçlu olduğunu söylüyor. Bu dört adım ise çok kolay; birinci adım, şampuanla saçı temizlemek. İkinci adım her şampuanlamadan sonra saçı saç bakım kremi ile nemlendirmek. Üçüncü adım, saçlarını besleyip onarması için haftada bir ya da iki kez mutlaka 10 kat besleyici içeriğiyle yoğun onarıcı saç maskesi kullanmak. Dördüncü adımsa gün içinde saçları dış etkenlerden korumak için güçlendirici serum uygulamak.

Tuba, bu dört adım ile saçlarını dışarıdan beslemekle kalmıyor; aynı zamanda doğru beslenme ile de içeriden beslemeye özen gösteriyor. Onun vazgeçilmezi balık, badem ve yoğurt. Bu konuda Dr. Bradley’nin önerdiği besinlerse şunlar; badem, keten tohumu, kuru üzüm, yumurta, süt ve süt ürünleri, baklagiller, koyu yeşil yapraklı sebzeler, et-tavuk-balık, tahıllar ve su. Bu besinleri sofrasından eksik etmeyen ve Tuba’nın dört basit adımını takip eden her kadın güçlü ve sağlıklı saçlara kavuşmanın tadını çıkarabilir.

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Top