Özgün yorumuyla seslendirdiği 'Bırak', 'Düş' ve '30' adlı şarkılarıyla beğeni kazanan Mavi, sağlıklı yaşama da notalara verdiği kadar değer veriyor. Haftada üç gün yüzme, pilates ve spinning yapan popçu, eklemlerindeki disk kaymaları nedeniyle fazla spor yapamasa da fizik tedavi ve pilatesle sıkıntılarını çözmeye çalışıyor...


1 - Sağlıkla ilgili bilgilere nereden ulaşmayı tercih ediyorsunuz?
İnternette araştırma yapmayı, birçok kaynağı okumayı seviyorum. Ciddi bir problemim olduğunda hiç uzatmadan hemen doktora görünen birisiyim.

2 - Sağlıkla ilgili en büyük korkunuz...
Herkes sanırım aynı şeyi arzuluyor. Sağlık illa bozulacaksa çözümü olan hastalıklarla bozulsun.

3 - Her yıl düzenli kontrollerinizi yaptırıyor musunuz?
İki yılda bir kan değerime baktırırım. Demir eksikliğine bağlı anemim var. Kontrol altında tutmaya çalışıyorum. Kadın sağlığını ciddiye alırım.

4 - Dikkat etmeniz gereken bir sağlık sorununuz var mı?
Disk kaymalarım var... Fizik tedavi, pilates ve alternatif tıp gibi yöntemlerden yararlanıyorum. Ancak kök hücre üreten modern tıbbın henüz eklem problemlerine çare bulamamış olmasını şaşırtıcı ve üzücü buluyorum.

5 - Sağlığınız için nelerden vazgeçmek zorunda kaldınız?
Sörf yapıyor, kickboks çalışıyordum. Ama disk kaymaları sebebiyle 'felç olursun' uyarısı alınca bıraktım. Kararlıyım, yıl bitmeden tedavi olup bu çalışmalarıma devam edeceğim.

6 - Bir gününüz nasıl geçiyor, beslenme düzeniniz nasıl?
8 saatten az uyursam ters kalkıyorum. Geceleri üretiyorum, genellikle 2-3 gibi uyuyor, sabah 11 civarında kalkıyorum. Kahvaltım ve öğle yemeğim güçlü oluyor. Akşam yemeğini hafif tutuyorum. Günde iki-üç kahve içiyorum. Sabahları yumurta ve bir iki dilim ekmek yerken, öğle ya da akşamları gün ne getirirse onu yiyorum. Peynir ve domatesle yaşayabilirim!

7 - Egzersiz yapabiliyor musunuz?
Üç gün yüzüyorum. Pilates ve spinning yapıyorum. Ayrıca boot camp ve ağırlık çalışmaları da yaptım.

8 - Cilt ve saç formülünüz var mı?
Cilt konusunda şanslıyım, bir problem yaşamıyorum. Yaşlanmaya karşı bir sürü kremle savaşmayı gereksiz buluyorum. Çok rahatsız olursam, bir iki derin çizgimi doldurur geçerim. Kocaman bir gülümseme ve yaşam enerjisi yaşlılık bırakmaz. Saçlarım için de argan yağı kullanıyorum.

9 - Estetik operasyonlara nasıl bakıyorsunuz?
Kusurlarım elbette var ama düşündüğüm bir estetik operasyon yok. Beslenme ve sporuma biraz daha özen göstersem yeter bence... 

10 - Hayatınızda hiç mola verdiniz mi?
Avukatlık yaptığım dönemde işi bırakıp kendimi seyahate verdiğim bir süreç oldu. Meditasyon yaptım, çok okudum, yürüdüm, gezdim... Hatta biraz dağıttım da... Sonra hepsini topladım ve müzik yapmak istediğimi fark ettim.

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Top